اخرین مطالب
در حال دیده شدن

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در واحد زمان ( های اخیر توقع براى لیزر موهای زائد افزايش مزید داشته است. که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی باز جوش ها و موهای تحت پوستی می شود. اما لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى ازكساني كه بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كردند را مأيوس كرده است. در اين مقاله سعى داریم تا با ارائه اطلاعات مهم دراين زمينه و معرفى روش صحيح گلچین مركز مناسب براى انجام ليزر موى زائد مانع تكرار تجربه زننده از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -- فوق العاده

در دستگاه الکساندرایت یا طول خیزاب 755 نانومتر جذب ملانین در پوست بهتر انجام می شود در نتیجه انرژی هم بهتر جذب می شود و باعث حذف هر چه بهتر فولیکول مو خواهد شد.

دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum به خاطرجمعی موهای ظریف و کرکی و یا سفید شما را از بین می برد.

دستگاه الکساندرایت برای از بین بردن موهای لطیف تر نیز مناسب می باشد، البته کمی در موهای کرکی ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد ولی دستگاه هایی که با جهاز دایود به لیزر موهای زائد می پردازند با این نوع موها مشکل خواهند داشت و به زمان بیشتری برای رفع موهای زائد نیازمند هستند.

دستگاه های ICE Platina Plus و ICE Platinum به دلیل پیشرفته وجود داشتن و آسیب نرساندن به بافت های مجاور فولیکول مو باعث می شود در زمان لیزر شما دردی را حس نکنید. دستگاه الکساندرایت دارای یک خنک کننده موثر می باشد که درد حاصل از لیزر را تسکین می دهد اما اگر درد شما بیشتر بود می توانید از ژلی که کلینیک به شما معرفی می ملایم در دوران لیزر استفاده کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد ایتالیایی | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) -- سال 1400

لیزر الکساندرایت از مزایای این دستگاه است زیرا این طول تلاطم آب لیزر کاملا به ملانین در بنیاد مو جذب می شود و هیچ آسیبی به بافتن اطراف آن نمیرساند.

با پیشرفت تکنولوژی قطعا مزایای مختلفی به دستگاه های لیزر افزوده شده است چنانچه بخواهیم به مزایای این دستگاه اشاره کنیم می استعداد موارد زیر را نام برد.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم درواقع به نوعی از تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کرده است. این دستگاه دارای موج لیزر ۷۵۵ نانو چهارده گره بوده و دارای جذب بسیار زبرین است. همین باعث شده است به صورت قابل توجهی عملکرد آن صحت و افزایش یافته باشد.

این طول موج با ماندگاری بالا که اشعه لیزر دایود نام دارد اختلاط شده است و امکانات هر دوی این دستگاه ها در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم به وجود آمده است.

با استفاده از رویه پوست شما هنگام استفاده از این دستگاه خنک نگه داشته می شود تا حین شفا دردی را حس نکنید. در غایت یک نتیجه بسیار عالی در برطرف کردن موهای زائد تن دریافت خواهید کرد و از آن می توانید برای هر نوع و رنگ قشر و مو استفاده نمائید.

لیست دستگاه های لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین خرید دستگاه لیزر مو 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد