اخرین مطالب
در حال دیده شدن

دستگاه لیزر بدن تیتانیوم | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- همیشه در کنار شماییم

دستگاه لیزر بدن تیتانیوم | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- همیشه در کنار شماییم

دستگاه لیزر shr، تنها برای حذف و از بین بردن مو زائد به کار نمی‌رود؛ بلکه برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی نیز می‎‌توان روی این دستگاه حساب کرد.

همه دستگاه‌های لیزر ازبین‌بردن مو زائد، یکسری عوارض و مضرات دارند؛ دستگاه اس اچ آر نیز شامل این سوژه می‌شود. امکان التهاب و قرمزی بعضی از مناطق پوست در ثانیه لیزر اس اچ آر وجود دارد، یقیناً این مالیات بسیار نادر و موقتی بوده و کاسه تاکی ساعت ناپدید می‌شوند. در مواردی نیز امکان پوسته پوسته شدن یا تغییر رنگدانه‌های ناحیه مورد نظر وجود دارد. به طور کلی این عوارض امکان‌پذیر است به دلیل عدم تجربه کافی اپراتور و قدیمی وجود داشتن دستگاه shr باشد.

برای از بین بردن مو زائد با دستگاه لیزر shr به ۴ الی ۶ جلسه نیاز خواهد بود. این جلسات باید در فواصل زمانی چهار هفته‌ای از هم برگزار شوند تا مو‌هایی که در چرخه رشد قرار دارند از بیدار بروند. همچنین برای تکمیل این دوره درمان، باید این‌اندازه جلسه دیگر در فواصل زمانی ۶ تا ۸ هفته انجام شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ | خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت -- با کیفیت ترین

دستگاه پلاژن سه بازو فقط مخصوص پوست صورت نمی باشد.بلکه در  قسم های دیگر بدن مانند گردن،شکم،بازو و دیگر اعضای بدن باز مورد استفاه قرار می گیرد.اگر تمایل دارید آموزش تخصصی دستگاه پلاژن تراپی را به خوبی فرا گرفته و از مدرک فنی حرفه ای و بین المللی در جهت استفاده در بازارگه کار برخوردار شوید، پیشنهاد می کنیم در شرکت کنید. حالا که با نحوه کار با دستگاه pollogen سه بازو آشنا شدید قصد داریم به مقوله قیمت خرید پلاژن سه هندپیس بپردازیم.

یکی از مباحث مهم در خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس، انتاخب بهترین برند دستگاه پلاژن است که همواره از دغدغه های اصلی خریداران دستگاه پلاژن تراپی است.ببینید عزیزان دستگاه های پلاژن همگی به یک صورت هستند و هیچ فرقی نمی کند که این برند باشد یا برند دیگری که بتواند در انتخاب بهترین بودن تاثیرگذار باشد.همواره باید در نظر داشته باشید در خرید دستگاه پلاژن تراپی به عوامل مهم خود دستگاه و سالم بودن سه بازوی pollogen و ارزیابی فنی و در غایت گارانتی طلایی این محصول جوانساز جزو موارد مهمخرید بهترین دستگاه پلاژن می باشد.اگر شما این عوامل را در نظر داشته باشید و دستگاه پلاژن شما این نکات را داشته باشد حتما بهترین دستگاه پلاژن تراپی را خریداری کرده اید.

خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت ۲۰۲۱ خوبه؟ | ارزانترین ابتیاع دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس بهمراه معرفت معایب و ویژگی ها -

بسیارری از همراهان عزیز ما که دستگاه های لیزر دایود پلاتینیوم و حتی دایود های دیگر اورینتال،الیو و adss نیز دچار این ایراد و خرابی می گردند،با خرید این دستگاه واتر کولینگ مشکلشان حل شده و تا مدتها براحتی شات نواختن خود را براحتی انجام می دهند.بعنوان مثال دستگاهی که ما در شرکت همدم طب طراحی و تولید کردیم دارای یک خنک کنندگی بسیار قدرتمند است که علاوه بر احساس آرامش و رضایت مشتری، باعث بالا رفتن حاصل دستگاه لیزر می شود.افرادی که قصد را دارند که سه طول باشد و از قدرت بالایی برخوردار باشد، دایود پاردایس پاسخگوی شما خواهد بود.

یکی از مقولات مهمی که در خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس پیش می اید این است که تفاوت دستگاه لیزر الکس و پلاتینیوم در چه چیزی است و دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس بهتر است یا الکساندرایت که برای کلینیک و مطب خود خرید نمائیم.برای شفاف سازی و جواب بسیار مناسب به این سوال باید حرف که اولین توفیر دستگاه لیزر الکس و دایود در قیمت این دو دستگاه حذف موهای زائد می باشد.لیزر الکساندرایت دارای قیمتهای بسیار فوقانی می باشد و این در حالیست که قیمت دستگاه لیزر دایود پلاتینیوم در مقابل لیزر الکس فراوان پایین تر است.تفاوت دیگر لیزر الکس و لیزر دایود در طول تلاطم آب کاری دو دستگاه می باشد. در طول موج ۷۵۵ کار می کند ولی لیزر دایود پلاتینیوم در هر ۳ طول موج الکس(۷۵۵) و اندیاگ(۱۰۶۴) و ۸۰۸ کارآیی دارد.لیزر موهای زائد الکس برای پوستهای سفید و روشن بسیار مناسب است و این در حالیست که دایود لیزر پلاتینیوم به‌جهت انحا پوستهای ایرانی خصوصا زرد و تیره کلان کارآیی بیشتر و بهتری دارد.